Dvojezična nastava u našem vrtiću je koncipirana tako da se kompletan program, koji se odvija na srpskom jeziku, radi i na engleskom jeziku. Deca već sa tri godine, kroz igru, spontano, ali planirano, usvajaju osnove stranog jezika. Prednost usvajanja jezika u ovom uzrastu je činjenica da ga deca apsorbuju i razvijaju po načelima po kojima usvajaju i maternji jezik. Deca se usmeravaju na produktivno korišćenje jezika, formira se pozitivni stav u vezi sa jezikom, kao i osetljivost na strani jezik. Deca uče u dvojezičnom okruženju koje im pomaže da razumeju svet oko sebe i objasne ga na jeziku koji nije njihov maternji. Na dvojezičnim časovima deca imaju priliku da sistematski izgrade svoj vokabular i steknu jezičke veštine kroz sadržaje književnosti, nauke, kulture, umetnosti i matematike.
Cilj dvojezične nastave je da osposobi dete da usmeno komunicira na stranom jeziku, na osnovnom nivou, o temama iz svog neposrednog okruženja. Neophodno je da nastava na stranom jeziku približi deci ideju o postojanju drugih jezika, razvije pozitivna osećanja prema istim, podstakne razvijanje svesti o sopstvenom napredovanju, olakša razumevanje drugih kultura i stimuliše kreativnost i radoznalost.
Kurs je podeljen u tri dela: prva, druga i treća godina učenja u zavisnosti od mogućnosti deteta. Prvi čas je namenjen polaznicima kursa prve godine učenja koji tek počinju sa dvojezičnom nastavom i traje 60 minuta. Drugi čas je namenjen polaznicima druge ili treće godine učenja i traje 120 minuta.
Prva godina učenja: Pre - Kindergarten
Ovaj kurs je važan zbog navikavanja dece da koriste engleski jezik i njegove glasove kroz učenje i zabavu.
Na početnom nivou, teme su: slova, brojevi, boje, delovi lica i tela, životinje, igračke, kuća, porodica, osnovna hrana i napici, godišnja doba, aktivnosti, igralište, prevozna sredstva, dani u nedelji, osećanja, Nova godina, Božić, Uskrs, Noć veštica, igrice, bajke, pojmovi o Londonu i Engleskoj.
Druga godina učenja: Kindergarten
Na sledećem nivou predškolskog kursa, prethodno naučene teme se proširuju i uvode se nove: vrtić i van njega, čula, garderoba, godišnja doba, prevozna sredstva i dani u nedelji. Usavršavaju se i veštine čitanja tako da deca na ovom nivou mogu da se predstave, čitaju i prepričaju jednostavne priče uz vizuelnu i audio pomoć.
Treća godina učenja: Preschool
Na završnom delu kursa predškolskog uzrasta, poboljšana je veština pažljivog slušanja i dete može da prati filmove i crtane filmove koji odgovaraju njegovom uzrastu; komunikacija i konverzacija odgovaraju datom nivou, čitanje je moguće u smislu praćenja pisanih uputstava, a u pisanju se koriste složenije rečenice. Nove teme su putovanja, svemir, zanimanja i svet posla, čula i svet folklora, fantazije i avantura.
Na kraju godine, deca se spremaju za javni čas kome prisustvuju roditelji i prijatelji.
Časove šaha realizujemo u saradnji sa Nenadom Stojkovicem clanom sahovskog kluba "Banjica". Na časovima šaha deca unapređuju koncentraciju, sposobnost rešavanja problema, uče kako da podnesu poraz, ali i kako da se nose u pobedi. Šah pomaže razvoju logičkog mišljenja, upornosti, istrajnosti, kombinatorike, mašte i kreativnosti. Šah je izuzetno koristan za intelektualni razvoj dece i doprinosi uravnoteženom razvoju i funkcionisanju celokupne ličnosti.
Cilj treninga je da se deca postupno uvedu u osnove sporta, da deca kroz igru i trening dobiju zadovoljavanje potrebe za kretanjem, uci koncentraciju i mirnocu, razvija samopouzdanje i samopostovanje, uci kako da poveze um i telo, kako ispravno resiti konfliktnu situaciju i kako ispravno disati.
Vreme trajanja treninga je 30 minuta. U uvodnom delu sluze se ciklickim pokretima sa jednostavnim strukturama kako bi podigli temperaturu tela na stepen spremnosti za glavni deo casa.
U pripremnom delu koriste opste pipremne vezbe sa ili bez pomagala u cilju pripreme misicno kostanog tkiva na opterecenja koja ih cekaju u toku treninga.
U glavnom delu casa daje se prednost uvezbavanju i ucenju tekvondo tehnika i razvoju najvaznijih motorickih znanja i sposobnosti uz pomoc poligona, prepreka, strunjaca i ostalih pomagala.
Zavrsni deo sluzi za istezanje i igre prilagodjene uzrastu deteta, a sa ciljem maksimalnog ucinka na sto veci broj motorickih sposobnosti.
Školu sporta realizujemo u saradnji sa USO " Korak po korak" koji je pripremio veliki broj aktivnosti i igara koje su prilagodjene uzrastu dece. Cilj ove izborne aktivnosti je podsticanje pravilnog telesnog razvoja, prevencija lošeg držanja tela, spuštenih svodova stopala i ravnih stopala. Još jedan od zadataka sportića je da deca razviju motoričke sposobnosti, da ovladaju različitim vrstama kretanja, da manipulišu loptom, obručem i drugim rekvizitima.
Časove plesa realizujemo u saradnji sa plesnom školom MAGIC DANCE. U sklopu časova deca razvijaju motoričke veštine, dramaturgiju, muzičko ritmički balans.
Školu glume realizujemo u saradnji sa glumicom Ivonom Momčilović, koja ima desetogodišnje iskustvo u radu sa decom. Kroz različite glumačke vežbe, zadatke, brzalice, priče, imitacije i igre podstiče se razvijanje govora, mašte, prepoznavanje emocija i izražavanje dece kroz pokret. Rešavajući različite zadatke deca stiču samopouzdanje, artikulišu izražavanje i oslobađaju se straha od javnog nastupa.