U predškolskom periodu preporučuje se učenje stranog jezika, imajući u vidu da u tom uzrastu deca nemaju strah od greške i učenju jezika prilaze kroz igru, bez opterećenja. Zahvaljujući obilju igara i igrolikih aktivnosti deca lako usvajaju čitave rečenice i konstrukcije. Prednost učenja jezika u ranom dobu najbolje se vidi u toku daljeg školovanja. Koristimo Oxford University Press metodu Cookie and Friends. To je program namenjen deci predškolskog uzrasta, starosti od tri do šest godina. Kurs je podeljen u tri nivoa: Starter, Cookie A i Cookie B. Pesmice koje se nalaze u programu su urađene po melodijama dobro poznatih tradicionalnih dečijih pesmica sa engleskog govornog područja, što olakšava njihovo pamćenje.
Glavni cilj ovog kursa je da deci omogući pravi osećaj za engleski jezik i kako se on uči. Metoda Oxford University Press podrazumeva usvajanje engleskog jezika kroz stimulativne i zabavne lekcije. Deca slušajući mnoštvo fraza i izraza, kroz pesme, igre i crteže spontano usvajaju melodiju, ritam i izgovor.
Časovi španskog jezika
Program
španska abeceda; učimo i bojimo slova kroz crteže i pesmice
pravila akcentovanja; slova u španskoj abecedi koja se drugačije akcentuju (ll, ñ, j, g)
Komunikativne funkcije:
Pozdravljanje 1. Hola, Adíos. 2. Buenos días, Buenas tardes, Buenas noches.
Predstavljanje i davanje informacija o sebi i drugima 1. ¿Cómo estás?, ¿Cómo te llamas?, ¿Que es?
Zahvaljivanje 1. Gracias, no gracias.
traženje dozvole; odobravanje; traženje informacija od nekoga; izražavanje dopadanja i nedopadanja (Me gusta, no me gusta)
Gramatika 1. Deca će imati priliku da na zanimljiv način nauče pravila gramatike španskog jezika kroz vizualizaciju, ilustracije, boje i oblike.
Glasovi 1. Učimo glasovi tako što slušamo i ponavljamo, čitamo na glas i pišemo reči.
Rad sa rukama 1. Razne aktivnosti kroz koje komuniciramo, pišemo ili crtamo i kroz igru savladjujemo španski jezik.
Psihološke radionice
Psihološke radionice se realizuju u manjim grupama formiranim u skladu sa uzrasnim karakteristikama dece. Cilj programa radionica je da, kroz razmenu u igrovnom kontekstu, pomognu deci da prepoznaju svoje emocije i uspostave emocionalnu stabilnost, da razviju empatiju, toleranciju i kooperativnost, da unaprede veštine samoizražavanja i sporazumevanja, da ojačaju poverenje u sebe i druge i da obogate pozitivna saznanja o sebi i drugima. Cilj programa radionica je i razvijanje socijalnih i komunikacijskih veština, izgradnja pozitivnih odnosa sa drugima, razvoj samostalnosti, podsticanje dečjeg samopoštovanja, a sve to kroz igru, uz smeh i zabavu.
Grupni logopedski tretmani
Stručni saradnici Centra za razvoj govora i jezika Linguamedia realizuju logopedske radionice jedanput nedeljno. Rad je organizovan u manjim grupama formiranim u skladu sa uzrasnim karakteristikama dece i nivoima razvijenosti govorno – jezičkih sposobnosti. Cilj radionica je da se kroz igru stimuliše govorno – jezički razvoj kod dece. Igre su usmerene na razvijanje auditivne i vizuelne pažnje, verbalnog pamćenja i bogaćenja rečnika. Sa decom se realizuju vežbe govornog osamostaljivanja, pravilnog izražavanja, vežbe grafomotornih sposobnosti i vežbe psihomotorne organizovanosti.
Muzicka radionica
Muzicka radionica se realizuje u saradnji sa muzickim pedagogom iz "Carobne frule". Program muzicke radionice je pazljivo osmisljen od strane muzickih pedagoga i kompozitora. Kroz radionicu deca ce imati priliku da usvoje melodije pevanja decijih pesmica, sviranje na Orfovom instrumentarijumu, pravilan nacin slusanja muzike, sviranje sopstvenim telom, razvoj ritma i motorike uz pesmu i pokret.